Kā salikt Megaminx?

Megaminx rubika pamācība
Lai vispirms atrisinātu Megaminx, jums jāzina, kā atrisināt Rubika kubu, jo abu rubiku metodes ir ļoti līdzīgas. Ir dažas darbības, kurās varat iestrēgt, taču tālāk minētie algoritmi palīdzēs jums pārvarēt grūtības.

Izmantosim to pašu FRU apzīmējumu, kas jums, iespējams, ir pazīstams. Katrs burts nozīmē malas griešanos pulksteņrādītāja virzienā, savukārt apostrofi apzīmē pagriezienus pretēji pulksteņrādītāja virzienam. Ņemiet vērā, ka šajā gadījumā F2 = F’3 un F’2 ≠ F2.

Baltā mala

Sākums ir līdzīgs baltā krusta risināšanai uz Rubika kuba. Aizpildiet atstarpes starp balto un sānu centru ar atbilstošām krāsām. Šajā gadījumā mēs neveidojam baltu krustu, bet baltu zvaigzni augšpusē.

Kad malas ir pabeigtas, ievietojiet baltos stūra gabalus, tāpat kā Rubika kubam.

Šis solis ir patiešām intuitīvs, un tam nevajadzētu radīt problēmas, mēģiniet to izdarīt, nepārbaudot algoritmus.

Otra mala
Pagrieziet kubu ar atrisināto pusi uz leju un izmantojiet tos pašus F2L algoritmus, kurus jūs jau zināt no 3×3, lai atrisinātu nākamo malu kopu. Kad tie ir pabeigti, atrodiet stūrus virs katras pabeigtās malas un pagrieziet tos vietā, kur tie pieder.

Trešā slāņa malas un stūri

Šis ir pirmais solis, kurā jums var būt nepieciešama neliela palīdzība, pat ja zināt 3×3 risinājumu. Izmantojiet zemāk esošo kreiso vai labo algoritmu, lai ievietotu atzīmētos gabalus no augšējā slāņa:

Pa kreisi: F ’R’ F’2 R F

Pa labi: F L F2 L ’F’

Kad malas ir savās vietās, dodieties uz priekšu un atrisiniet stūrus. Izmantojiet to pašu metodi, ko izmantojāt balto stūru risināšanai.

Vēlreiz

Mēs esam sasnieguši punktu, kurā mums ir jāveic vēl viens “pirmā slāņa stūru” un “otrā slāņa” komplekts, taču mēs jau zinām, kā to izdarīt.

Augšējā zvaigzne
Rubika kubam mēs šo soli saucam par dzeltenā krusta risināšanu. Mēs varam izmantot tieši tādus pašus algoritmus, bet šeit mums jāveido zvaigzne, nevis krusts rubika augšdaļā.

Pirmais gadījums (apgriež F un R malas): F U R U ’R’ F ’

Otrais gadījums (apgriež F un B malas): F R U R ’U’ F ’

Cikla malas
Šis solis ir līdzīgs Rubika kuba dzelteno malu nomaiņai. Algoritms ir tāds pats ar nelielu pielāgojumu: tā vietā, lai izveidotu U2, mums ir jāizveido U3 pulksteņrādītāja virzienā.

Mēs varam ritināt trīs malas Megaminx priekšējā virsmā vēlamajā virzienā, izmantojot tālāk norādītos algoritmus. Abi algoritmi ir pretēji viens otram.

Pulksteņrādītāja virzienā: R U R ’U R U3 R’ U

Pretēji pulksteņrādītāja virzienam: U ’R U2 R’ U ’R U’ R ’

Cikla stūri
Pēdējā slāņa stūru novietošana ir priekšpēdējais solis pirms uzdevuma pabeigšanas. Ir divi algoritmi, kas apgriež stūrus, kā parādīts attēlā zemāk.

Pulksteņrādītāja virzienā: L ’U2 R U’2 – L U2 R’ U’2

Pretēji pulksteņrādītāja virzienam: R U’2 L ’U2 – R’ U’2 L U2

Stūri
Tomēr algoritms ir vienkāršs, pēdējo slāņu stūru pārvietošana ir mulsinošākā iesācēju metodes daļa.

Veicot U rotācijas, neatrisinātie stūri pa vienam tiek iezīmētajā pozīcijā. Atkārtojiet R ’D’ R D algoritmu katram gabalam, līdz tie visi ir pareizi novietoti.

R’ D’ R D

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *