Latvijā ražotās spēles

Matemātikas mācību spēle MathChain

4,90 € 7,00 € Cena ar PVN 21%
  • Pieejamība: 7
  • Artikuls : 19620

Ieteicamais vecums: 10+                  Spēlētāju skaits: 2-4              Ilgums: 30min       

 

Spēle satur:

  • Uzdevuma kārtis: 41 ( skaitp no 10 līdz 50 ) kartiņas ar lillā atzīmi.
  • Gājienu kārtis: 24 ( skaits no 1 līdz 6, kopā 4 kompl. ) kartiņas ar pelēku atzīmi.
  • Darbību kārtis: 60 ( 4 kompl. pa 15 ) kartiņas ar dzeltenu, rozā, zaļu un zilu atzīmi.

Spēles mērķis:

Spēlētāju uzdevums ir no saņemtajām kārtīm sastādīt matemātiski pareizus vienādojumus. 

Pirms spēles uzsākšanas:

  • Katrs spēlētājs paņem 5 uzdevuma kārtis ( kartiņas ar lillā atzīmi )
  • Spēlētāji vienojas par spēles grūtības līmeni - cik gājiienu kārtis jāpaņem ( kartiņas ar pelēko atzīmi ):
    • Vieglākais līmenis - spēles laikā. veicot gājienu, tiek izmantotas 5 gājienu kārtis - ieteicamais spēlētāju vecums 8-10 gadi.
    • Vidējais līmenis - spēles laikā, veicot gājienu, tiek izmantotas 4 gājienu kārtis - ieteicamais spēlētāju vecums 11-14 gadi.
    • Grūtākais līmenis - spēles laikā, veicot gājienu, tiek izmantotas 3 gājienu kārtis - ieteicamas vecums 15+

Informācija!

  Spēlējot dažādas sagatavotības spēlētājiem, ir iespējams vienoties par dažāda skaita gājiena kāršu izmantošanu katram spēlētājam.

Katrs spēlētājs sanem darbības kāršu komplektu ( 15 kārtis ), kurš sastāv no:

  • Vienādības zīme - 1 gb.
  • Saskaitīšanas zīme - 3 gb. ( kartiņas ar dzelteno, rozā, zaļo un zilo atzīmi ).
  • Atnemšanas zīme - 3 gb.
  • Reizināšanas zīme - 2 gb.
  • Dalīšanas zīme - 2 gb.
  • lekavas - 4 gb.

Spēles gaita:

  • Katram spēlētājam uzsākot spēli jābūt 5 uzdevuma kārtīm ( kartiņas ar lillā atzīmi )  un darbību kāršu komplektam (15 gb.) ( kartiņas ar dzelteno, rozā zaļo un zilo atzīmi ).
  • Katrs spēlētājs no kopējās uzdevuma kāršu kaudzes - (kārtīgi samaisītas) paceļ vienu uzdevuma kārti, paņem 3-5 gājienu kārtis, (atkarībā kādu spēles grūtību līmeni spēlētāji ir izvēlējušies )un izvēlas 1 uzdevuma kārti  no 5 iepriekš saņemtajām.
  • lzmantojot darbību un gājienu kārtis, spēlētāji sastāda matemātiski pareizus vienādojumus un cenšas to izdarīt ātrāk nekā citi spēlētāji.
  • Stādot vienādojumus var neizmantot visas gājienu kārtis.
  • Kad visi spēlētāji ir sastādījuši vienādojumus, tad katrs pābauda labajā pusē sēdošā spēlētāja vienādojumu.
  • Spēlētāji, kuru sastādītie vienādojumi ir pareizi, noliek abas izmantotās uzdevuma kārtis uz galda uzdevuma kāršu kaudzes apakšā.
  • Spēlētājs, kurš vienādojumu sastāda pēdējais, sastāda to nepareizi, vai to nepaveic vispār, abas uzdevuma kārtis patur sev.
  • Pirms nākošās partijas spēlētāji sajauc visas gājienu kārtis (24 gb.) un paņem no jauna 3-5 gājienu kārtis (atkarībā kādu spēles grūtības līmeni spēlē).
  • Tad katrs spēlētājs pacej no jauna 1 uzdevuma kārti un kombinē to ar sākumā saņemtajām, un izmantojot gājienu un darbību kārtis atkal sastāda matemātiski pareizus vienādojumus.
  • Tā spēļu partijas tiek turpinātas, līdz kādam no spēlētājiem izbeidzas uzdevuma kārtis.
  • Šis spēlētājs kļūst par spēles uzvarētāju.
  • Spēlējot 3-4 spēlētājiem, spēlu partijas tiek turpinātas tik ilgi, līdz tikai vienam spēlētājam paliek uzdevuma kārtis.Šis spēlētājs tātad ir spēli zaudējis.
  • Darbību kāršu komplekts visu spēli atrodas pie spēlētājiem.

Spēles beigas

Uzvar spēlētājs, kurš pirmais izmanto visas uzdevumu kartiņas!