Latvijā ražotās spēles

Spēle Kvadra tetris

21,00 € 30,00 € Cena ar PVN 21%
  • Pieejamība: 5
  • Artikuls : 19690

Ieteicamais vecums: 7+                  Spēlētāju skaits: 2-4                 Ilgums: 20 min            

 

Spēle satur:

  • pamatne: 1 gb.
  • metamie kauliņi 2 gb.
  • spēles stienīši - 4 komplekti:
    • 12 gab – garums 6
    • 8 gab – garums 5
    • 8 gab – garums 4
    • 12 gab – garums 2
    • 4 gab – garums 1

Informācija:

Stienīšu skaits ir pietiekams, lai aizpildītu visus četrus spēles laukumus. Katra laukuma stienīšu komplekts ir - 6nieks - 3 gb., 5nieks - 2 gb., 4nieks - 2 gb., 3nieks - 2 gb., 2nieks - 3 gb., lnieks - 1 gb. vai arī jebkura cita stienīšu kombinācija, kas aizpilda laukumu.

Spēles ideja:

Aizpildīt savu spēles laukumu ātrāk par citiem spēlētājiem.

Pirms spēles uzsākšanas:

Uzsākot spēli katrs spēlētājs izvēlas spēles laukumu.

  • Spēlējot divatā katram spēlētajam tiek atvēlēti divi spēles laukumi.
  • Spēlējot trijatā, viens, liekais laukums tiek aizpildīts ar nevajadzīgajiem spēles stienīšiem vai atstāts tukšs. Spelējot četratā, katrs spēlētājs izmanto vienu spēles laukumu.

Lai noskaidrotu, kurš uzsāks spēli, katrs spēlētājs met abus metamos kauliņus. Tas, kurš uzmet lielāko abu metamo kauliņu summu, uzsāk spēli. Turpmāk spēlētāji veic gājienus pēc kārtas pulksteņrādītāju virzienā. 

Kā spēlēt spēli?

  • Katrs spēlētājs pēc kartas met abus metamos kauliņus. Kauliņu summa, vai starpība nosaka, kādus stienīšus spēlētājam jāizvēlas, lai aizpildītu savu spēles laukumu. Summējot metamo kauliņu vērtības, spēlētājs izvēlas 2 stienīšus, kuru summa atbilst uzmesto kauliņu summai. Nav obligāti jāizvēlas tieši tāda pat vērtībā, kā uzmestie kauliņi, jāizvēlas atbilstošā summa. Piemēram, uzmetot vērtības 1 un 5, var izvēlēties arī stienīšus ar vērtību 2 un 4, vai 3 un 3. Arī uzmetot vienādas vērtības, piemēram 2 un 2, izvēlēties var arī vērtības 1 un 3. Ja spēlētājam ir uzmesta kauliņu kombinācija, no kuras summas nav iespējams gājiens, ir iespēja veikt atņemšanas darbību. Atņemot kauliņu vērtību spelētājs izvēlas vienu kauliņu. Piemēram, vērtībām 6 un 1, spēlētājs izvēlas 5.
  • lzvelēto kauliņu vai kauliņus spelētajs liek savā spēles laukumā. Kauliņus var likt no jebkuras brīvi izvēlētās malas. Liekot nākošo kauliņu jāievēro nosacījums, ka kauliņiem vienmēr saskaras ar plaknēm. Kauliņus nedrīkst likt atstatu vienu no otra vai lai tie saskaras ar stūriem.
  • Ja spelētājam ir uzmesta kauliņu kombinācija, no kuras summas un starpības nav iespējams gājiens, spēlētājs izlaiž gājienu.

Spēles beigas un rezultāts:

  • Spēlē uzvar tas, kurs pirmais azipilda savu spēles laukumu/us.
  • Pārējie spēlētāji turpina spēli, līdz laukumi aizpildīti. Zaudē tas, kura laukums paliek neaizpildīts.