Treniņi mājas apstākļos

Profesionāli treniņi mājas apstākļos: Kā sportot efektīvi?

Photo by Dane Wetton on Unsplash

Nav nekāds noslēpums, ka labas veselības pamatā ir regulāra fiziska izkustēšanās. Pētījumos ir atklāts, ka treniņi samazina sirds slimību risku, palīdz organismam kontrolēt cukura līmeni asinīs, kā arī uzlabo garīgo veselību un garastāvokli.

Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, mūsdienās ir iespējams uzturēt sevi formā arī mājas apstākļos, jo visa nepieciešamā informācija ir pieejama internetā. Sporta klubiem nav ne vainas, taču ne visi tos var atļauties, turklāt tiem, kuru ikdiena ir saspringta, var būt grūti atvēlēt laiku to apmeklējumiem.

Par laimi – profesionālus treniņus var īstenot teju jebkurā vietā un laikā. Kā to darīt? Par to vairāk raksta turpinājumā.

Runājot par treniņiem, ir svarīgi saprast, ka regularitātei ir milzu nozīme. Ja katru dienu izkustēsies kaut 10 minūtes, tas tavam ķermenim būs daudz veselīgāk nekā intensīvs treniņš reizi nedēļā vai pat retāk. Tāpat ir būtiski nodarbei pievērsties ar vislielāko koncentrāciju.

Pārliecinies, ka izvēlētos vingrinājumus veic precīzi, pretējā gadījumā vari nodarīt kaitējumu savai veselībai. Lūk, ieteikumi, kā veiksmīgāk sportot mājās.

Izmanto video un fitnesa lietotnes

Mūsdienās internetā var atrast teju visu, tostarp arī bezmaksas treniņu video. Vienalga, vai priekšroku dod jogai, zumbai vai vienkāršiem staipīšanās vingrinājumiem, tas viss ir pieejams dažādās lietotnēs un mājaslapās, piemēram, “Youtube” vai “Instagram”.

Pats labākais – vari izmēģināt dažādus treniņus, lai labāk saprastu, kas tavai gaumei ir atbilstošāks.

(!) Šeit Tu atradīsi superīgu dāvanu sev vai draugam- Oriģinālas OK Sports, koka hanteles!

Tavs ķermenis – labākais treniņa rīks

Lai profesionāli trenētos mājas apstākļos, nav nepieciešams izdot milzu bagātību, iegādājoties visu nepieciešamo ekipējumu. Patiesībā viss, kas tev ir vajadzīgs, ir tavs ķermenis un neliela deva motivācijas.

Atspiešanās, pietupieni un izklupieni ir vienkārši, taču ļoti vērtīgi vingrinājumi, kas balstās uz ķermeņa svara izmantošanu. Izvēlies pāris kustības un izveido ķēdes treniņu, pārējot no viena vingrinājuma uz otru. Kad esi apgājis apli, minūti atpūties un tad turpini iesākto.

Izmanto priekšmetus, kas atrodami mājās

Ja spēsi domāt radoši, tad sapratīsi, ka nav nepieciešams izdot ne centa, lai kvalitatīvi izkustētos mājas apstākļos. Lai treniņi būtu efektīvāki, izmanto priekšmetus, kas jau atrodami tavās mājās. Piemēram, ūdens pudeles var būt lieliski svari.

Savukārt kāpnes vari izmantot, lai skrietu pa tām augšup un lejup (protams, prātīgi). Pat kaut kas tik vienkāršs kā lēkšana pāri kurpju kastei var paātrināt sirdsdarbību un tādējādi – radīt vairāk enerģijas un mundruma.

Iesaisti arī pārējos mājsaimniecības dalībniekus

Ja mājās ir bērni, var būt grūti atrast laiku, ko veltīt sportam. Šajā situācijā lielisks variants ir iesaistīt bērnus (vai pārējos mājsaimniecības locekļus) savos treniņos.

Vienalga, vai tā ir kopēja futbola spēle, aerobikas treniņš vai stiepšanās vingrinājumi, sports ir lielisks veids, kā radīt kopīgas atmiņas un mazināt ikdienas stresu un nemieru. Turklāt, ja tev ir sabiedrotie, motivēt sevi būs krietni vieglāk.

Izveido treniņu zonu

Ja esi nolēmis ikdienā vairāk kustēties, ir svarīgi izveidot nelielu treniņu zonu. Vienuviet saliec savu sporta ekipējumu, apavus un jebko citu, ko izmanto vingrošanas laikā. Tādā veidā tev acu priekšā būs atgādinājums par to, ka tev ir viss vajadzīgais, lai nedaudz izkustētos.

Ja nevēlies piekraut savu dzīvojamo zonu ar treniņu ekipējumu, garāža ir lieliska alternatīva, it īpaši vasaras sezonā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.